• All Activity

Search the Community

Showing results for tags 'france'.



More search options

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • The Concierge
    • Notice Board
    • Promotions & Deals
    • Testimonial
    • Help & Support
  • The Domestic Lounge (Hong Kong)
    • News & Updates
    • Travel Deals
    • Plan a Trip
    • Accommodation
    • Gourmet
    • Shopping
    • Attractions
    • Others
  • The International Lounge (Worldwide)
    • Plan a Trip
    • Others
  • The Business Centre
    • Sell & Exchange
    • Business Opportunity

Blogs

  • All About Hong Kong
  • Yvonne's Corner
  • empresswantscoffee's Blog
  • 好食到WTF?! 彭彭聲的飲食日誌
  • All About Travel
  • Daisy @ Nevertoosweet
  • Photos from Hong Kong
  • 【Liz's taste: 細味人間】
  • 食欲都市
  • Hungry Su
  • KsMeow 我們的生活
  • 瞳.年.夢
  • Food and Crits
  • Iki飲飲食食好玩BLOG (為食小豆)
  • This is Hong Kong
  • Hong Kong Thru My Eyes
  • CHRISTIANYUEN
  • Jalis.F's Blog
  • HK-graphy
  • Dreaming of Hong Kong
  • supersupergirl dining in Hong Kong
  • supersupergirl's snack blog
  • partyqueeie's Blog
  • Menty's
  • CHRISTIANYUEN - CULTURE
  • supertaster Mel
  • coffeewithasliceoflife's Blog
  • Eat With Jess
  • pearlorange
  • coffeewithasliceoflife's Blog
  • Helloabella
  • Foodcraft's Blog
  • foodcraft's Blog
  • Mogu Farm
  • Spot The Food
  • O2O Marketing Strategy's Blog
  • Foodprint
  • Spot The Food
  • Michele von Hamburg
  • 香港毎日ローカル飯
  • 甜魔媽媽新天地
  • thisgirlabroad
  • Kaori Sumida
  • This is how I got my bespoke personal tailor in Hong Kong
  • heysherroll
  • Serene Law

Categories

  • Articles

Found 2 results

  1. 來到週三,又分享一下陳年蜜月,今天是最後一篇意大利遊記了!又是相同前言:這已是接近十年前的陳年遊記,照片質素較差,同時當中場景及價位未必適宜作旅遊參考。同時,當時資訊遠不及現在發達,那時還未知道五漁村!否則一定也會納入行程中.... 今篇主角是時尚之都的米蘭,也許是天氣,亦可能是城市化的影響,除了驚嘆米蘭歌德式教堂實在超美!名店街也非常吸引外,米蘭的整體吸引力絕對不及之前數站。中間也會加插去科莫湖不成,改到 Piacenza 閒逛的片段~ 再次到達米蘭火車站, 影張相先~ 第一件事都係搵酒店! 是晚房價係威尼斯的一平咋 房間當然都簡單好多 米蘭地鐵冇香港企理, 但總算比巴黎乾淨 24小時任搭pass只係3歐, 好抵喎 搭去Duomo, 一出站已經見到座教堂喇!! 同威尼斯差唔多的廣場, 但去到城市就冇左藍天 幾時都袋住食剩麵包的我, 又表演餵鴒~ 成日餵, 唔悶咩? 真係唔悶喎~ 哥德式的教堂確係堅靚!! 近睇 而且, 仲係免費入場+任影唔嬲~ 信眾點起的燭光~ 通花窗靚到爆, 老公影左勁多 教堂仲有底層, 不過依樣要收1歐參觀費喇 地庫有3邊, 依幅係其中一邊 講真, 睇完其實都唔知係乜~ 臨近出口, 一尊好出名的雕像 聖人身上披的, 係佢自己的皮!! 聽講教堂頂又係勁靚 我同老公決定俾多每人5歐, 上樓睇睇~ (5歐要行樓梯, 如果搭lift就要8歐) 冇記錯樓梯約300級, 好快就到達中層 再沿石梯上多1層就到頂, 果然氣派不凡~ 機仔合照 定時自拍合照 之後去名店街shopping啦!!! 終於可以o黎朝聖啦, yeah! 其實shopping過程好快, 因為我向來目標單一而明確! 成功!! 就係你喇~ ^^ 係prada總店朝聖完, 其餘就留返巴黎尾站再買過!! 完成一個心願, 又去搵Cova總店圓另一個夢 搵係搵到, 可惜... 同意大利想book的幾間米芝蓮一樣, 成個8月唔開呀! 唔開心.... 好鬼失落囉, 幸而有盤車形盆栽氹下我開心 真係好搞鬼~ ^^ 去唔到cova, 又去返名店街, 轉投gucci懷抱~ 唔係去血併呀, 而係嘆下午茶~ 想食的朱古力cake賣哂, 齋嘆下咖啡啦~ 老公同佢的cappuccino~ 意文中latte即是牛奶, caffe latte先係鮮奶咖啡 我一時死蠢忘記左, 就咁叫左杯鮮奶!!! @@ 不過鮮奶都有打過, 既香又細的泡沫幾吸引架 佢的menu同賬單都好靚, 幾想拎走做紀念呀... (呵呵, 係就抵喇, 一定貴過餐茶!! :p) 未夠鐘開餐, 去左個寧靜的小區行下 俾人偷影我無聊吹蒲公英... 8月, 真係好多舖頭都關門~ 無聊時最佳活動 -- 行超市~ 又有間lonely planet推介雪糕店呀!! 雖然是日天陰清涼, 都照食~~~ 揀乜好呢? 我地都愛上左開心果味, 一定揀佢做膽! 此外我至愛的古力, 老公至愛的檸檬, 都係常食口味 晚餐地點一早諗好, 就係酒店對面的sabatini!! 雖然同帝苑的毫無關係, 但我地就係咁膚淺, 哈哈 環境寧靜舒服~ 又係冇黑醋的麵包 米蘭式番紅花意大利飯 - 唔好睇佢一pat黃色唔開胃咁, 吃來係難以想像的美味!! 意式燒烤拼盤 -- 有飯又有肉, 老公好開心呀!! 返到酒店開埋白酒, 睇下movie, 好寫意~ 第2朝於酒店早餐 內容簡單, 但而不失美味 由早餐位望落街, 仲可以見到琴晚食飯的sabatini~ 又偷影我, 怒啤老公先~ 原本打算去睇科莫湖, 但因班次問題改去較近的Piacenza, 車程只約半小時~ 小鎮頗寧靜, 人唔多 雖乜特別景點, 但我同老公都幾enjoy乜都影一餐 城牆遺趾? 行在古樸的街道, 可以想像其實好多意大利人的生活原來仲係好簡單~ ^^ 有鞦韆呀!! 老公影完後, 我馬上衝去玩啦~~ 圓拱形的怪建築 2小時的亂走亂行之旅就此結束, 之後又返去米蘭! 再次返到米蘭, 仲有2個鐘先離開 咁去"睇"埋最後的晚餐啦! 唔識路成日都要問人... 雖然英文麻麻, 但意大利人總會好盡力解答, 連城市型的米蘭都唔例外. 相比法國, 好鍾意意大利依點!! 差唔多去到啦~ 仲以為係上面紅磚屋, 原來仲要行~ 達文西的大作《最後的晚餐》就係收藏於此小館~ 幅畫超巴閉, 要睇要收費不但止, 仲要早N個月打電話預約, 我地當然做唔到啦 當日都扮懞想俾錢混入場, 都係唔成功, 唯有在館外影一影算數~ 買張postcard咪當睇左, 我地好阿Q架~ ^^ 回程啦, 沿路見到間好吸引的朱古力店 唔夠時間坐底慢慢食添.. 好在火車站都有間吸引的雪糕店 開心果朱古力脆皮條 Tiramisu 下一站已經係法國尼斯 (兩口子後來很喜歡的地方)~ 意大利拜拜喇!! 延伸閱讀 2009 意大利 + 法國蜜月遊記 ❤ 總結篇 2009 陳年意大利 + 法國蜜月遊記 ⚜ Firenze 佛羅倫斯 ⚜ 2009 陳年意大利 + 法國蜜月遊記 ♰ 比薩半天 Pisa + Siena ♰ 2009 陳年意大利 + 法國蜜月遊記 ✤ Venice 威尼斯 ✤ 預覽及總結*2014摘星高茶音樂劇5週年倫敦行* 六週年鐵婚曼谷之旅 ஐ Iron Wedding Bangkok Trip ஐ 旅程總結 七週年銅婚 ஐ Copper Wedding Bangkok Trip ஐ 曼谷之旅總結 2017 Sydney Trip Summary ❤ 悉尼8週年陶婚 x 探親之旅 ** 想得知最新飲食情報,可追蹤 甜魔媽媽;欲得知甜魔一家消息,就追蹤 Matthew and Chloe 吧~~
  2. 來到週三,暫停一下澳門遊記,繼續補記陳年蜜月時光;真的很希望在年底前完成過創舉啊!又是相同前言:這已是接近十年前的陳年遊記,照片質素較差,同時當中場景及價位未必適宜作旅遊參考。作為兩口子的 Dream City,水城風光確實迷人,一抵埗二人都非常興奮!不過逗留久了(留了三日兩夜),就會覺得威尼斯太過商業化,不及佛羅倫斯純美~ 歐洲的火車站真係好近市區 我地一出站就見到水城喇!! 威尼斯由大大小小多個島嶼組成, 要遊覽無可能唔搭船, 我地馬上去排船票~ 收費好貴, 只係街渡單程都要6.5歐, 1日pass就16歐 日子多就平返少少, 最後我地都買左3日pass~ 街渡幾似天星小輪, size再細D 速度唔太快, 都幾適合遊客觀賞水城風光~ 我地揀左最旺的聖馬可廣場地帶住, 正正就係San Marco站連行李落船! 落船後見到勁多景點都唔影, 快快手搵酒店先 咦, 到喇!! 依間酒店睇相極之古典, 令人憧憬非常.. 可惜古典係古典喇, 間房真係細到暈!! 收人千幾一晚, 但真係只得澳門威尼斯人的1/5都冇... 雖然威尼斯酒店係貴, 都唔駛咁架!! > < 唔理啦, 落街行下啦 威尼斯著名的玻璃製品, 初睇超吸引, 間間入 後來見得太多先麻木左 威尼斯又有好多面具店, 真係乜款都有~ 嘩, 你邊位呀?? 睇完騎呢相, 睇下靚仔啦 意大利真係勁多靚仔, 依間gelatier的男店員就係一位絕頂美男子 幫襯佢買雪糕時幾乎電暈丫!!! 雖然佢的雪糕又細杯又唔好食... 威尼斯的"梗有一架在左近", 非貢多拉莫屬~ 但可能船程較遠,好少見到好似威尼斯人的在唱歌 另外, 著名的嘆息橋就係位於我地酒店附近 但我地都冇特別去搵, 因為條條橋都係咁靚架啦! 威尼斯的小巷超多, 冇乜可能認到路 依間係亂行之下搵到的小店, 暖色純樸裝潢好吸引 原來又係間百年老店, 佢的朱古力餅好好食呢~ 陰涼的小巷令人較有食慾 下就的零丁時分, 唔係好多餐廳開門, 同老去左一間self service bar食野~ 食物就係咁放o係度任客人拎, 俾$$時會幫你翻熱 cover charge冇正式餐廳多, 但冇記錯都收1歐位~ 食物質素OK啦 本來5分鐘的路程, 由於我地亂行小巷, 搞到成個鐘先去到聖馬可廣場 佔地大係幾宏偉架 除左留影, 到聖馬可亦唔可以錯過... 餵鴿!!! 我地每日都袋起哂食淨的包, 一有鴿就同玩~ ^^ (後按:當年還未有禽流感,現在據知已不能餵了) 依度的鴿超熱情唔怕人, 仲會飛上人頭頂添 day 1未影到, day 2會有示範~ 溫馨小提示: 唔想中頭獎的, 建議大家戴帽呀 又出返碼頭, 見到特多的垃圾嗎? 陽光超猛, 來張影子合照~ 今次冇行李, 船上可以慢慢影喇~ (但對於當年仍然好白淨的年輕媽媽,實在是太曬了...) 街渡會穿越大運河, 途中有充滿各個著名景點建築.. 大運河風光 約40分鐘左右, 我地又出返去火車站區 因要做下一程的預位手續呀 開始日落西沉~ 著起燈的威城, 又另一種風味~ 仲飽緊個late tea, 晚餐買pizza食 好大件呢~~ 搵到間超正的gelatier, 以上只係1/3口味display咋 華藉店員仲勁手鬆, 你睇我球雪糕幾澎湃?!?! ^v^ 其實已經好夜, 返去聖馬可喇~ 歐洲雖然遲日落, 但天一黑就黑得好快 返到聖馬可已經黑曬, 快快返酒店訓覺啦! (撞鬼!真係有點似妹妹...) 翌日早餐於酒店內 內容唔夠佛羅倫斯Hotel Rivoli正, 不過都算唔錯喇 炒蛋, 甜餅, 同fresh yogurt都好食! 咖啡就有排追~ 特登襯的水手裝, 哈哈 之後搭船去威尼斯主島之外, 最大的離島Lido玩~ 老公好叻影到彩虹!! Lido較少主島的小巷同小河, 又係另一番風光 狹長的島最著名的, 係順岸一條長長的沙灘~ 沙灘風光 好多人曬太陽! 雖然藍天吸引, 不過沙灘太污糟喇~ 我地求其影下相, 就離開了 此島其餘部份係寧靜的住宅區, 絕對冇主島的濃重商業味~ 好多別墅都有大大個花園, 依個係終極版~ 好多特別花, 草, 果實, 我仲執到蕃茄添! 玩得差唔多, 又去返主島 時值潮漲, 水真係會擁到行人路的~ 參觀特別的展覽 參觀教堂 下就我地轉酒店 都係聖馬可地段, 依間明顯好好多! 大堂 終於又有返舒服的大床訓喇! ^^ 地方大好多~~ 浴室都滿意~ 推開窗簾, 仲有小運河風光添, 好正呀 最費解係 -- 依間收費仲平過第一間架! 酒店下有片小廣場, 又餵鴿~ 老公開始掛住中菜, 幾乎想衝入去... 但見中菜收費太唔合理, 都係決定咬包... 而熱天之下雪糕仍然係我的正餐~ 搵到一條名店街, 不過我地只係window shopping 梗係留返米蘭同巴黎先掃啦, hehe 好靚好靚的玻璃店 見到好多不同的berries 應老公要求, 我地上鐘塔睇全市風光~ 鐘塔唔算好高, 其實睇唔哂全市, 近就得~ 聖馬可區與大運河 由高望聖馬可廣場 威尼斯主島都分4-5個區 繼聖馬可同車站區, 我地又搭去另一區遊歷 依個區明顯寧靜好多呀! 咦, 有間lonely planet推介雪糕店喎 ...梗係打死唔放過!! 不過都唔夠我早晚食的QB出品好食~ 鍾意依個寧靜小區的感覺, 決定o係依頭食飯 意大利唔少餐廳都以依種脆餅條代包 海鮮拼盤, 酸咪咪勁醒胃呀 海鮮意大利飯, 老公一食就勁感動 "終於有餐米飯落肚喇!!!" 好可愛~~ ^^ 不過好可惜墨魚汁麵sold out囉... 唯有又食雪糕補償 打算去威尼斯的朋友, 認住依間QB! 你地睇店員幾疏爽, D雪糕巨型到呢... 一個字, 正!! 仲要真係勁好味~ ^v^ 餐後滿足回歸靚酒店, 咁又一日喇 威尼斯的day 3早上 唔捨得間咁靚的景呀... o係酒店食埋早餐先走, 當時仲好早呢 估唔到早餐有雜莓批食, 爽死我喇!!! ^v^ 都算唔錯的早餐~ 離別一瞬, 突然有D唔捨得... 我同老公都想搵次2月再來威尼斯, 睇面具節 希望有機會啦! 預告一下:下一站就是意大利最終站---米蘭 Milano! 延伸閱讀 2009 意大利 + 法國蜜月遊記 ❤ 總結篇 2009 陳年意大利 + 法國蜜月遊記 ⚜ Firenze 佛羅倫斯 ⚜ 預覽及總結*2014摘星高茶音樂劇5週年倫敦行* 六週年鐵婚曼谷之旅 ஐ Iron Wedding Bangkok Trip ஐ 旅程總結 七週年銅婚 ஐ Copper Wedding Bangkok Trip ஐ 曼谷之旅總結 2017 Sydney Trip Summary ❤ 悉尼8週年陶婚 x 探親之旅 ** 想得知最新飲食情報,可追蹤 甜魔媽媽;欲得知甜魔一家消息,就追蹤 Matthew and Chloe 吧~~